ДІЇ У РАЗІ НАСТАННЯ СТРАХОВОГО ВИПАДКУ
1. Негайно, як тільки йому стане відомо, але не пізніше 48 годин (за винятком вихідних та святкових днів) з моменту настання страхового випадку (а у випадку незаконного заволодіння транспортного засобу Страхувальника – протягом 24 годин), сповістити Страховика телефаксом або телефонограмою про настання страхового випадку з подальшим письмовим підтвердженням (цілодобовий тел.: 0 800 21 50 50).
2 Негайно вжити усіх необхідних заходів для порятунку і збереження застрахованого майна, попередження та зменшення збитків, усунення чинників, які сприяють збільшенню розміру збитків.
3. Негайно сповістити відповідні державні органи (МВС, ДАI, МНС, медичні заклади та інші), а на території інших держав – відповідні офіційні органи цих держав та здійснити усі інші необхідні процедури, передбачені чинними законодавством.
4. У разі первинного надання заяви шляхом телефонного повідомлення, факсимільним зв’язком або електронною поштою, письмовий оригінал заяви повинен бути наданий Страховику не пізніше 3 (трьох) робочих днів із дня настання події.
5. В пошкодженому майні не робити ніяких змін без попереднього огляду представником Страховика.
6. В разі зіткнення з іншим транспортним засобом Страхувальник, повинен записати дані транспортного засобу, особи, що керує цим транспортом, а також номер поліса страхування цивільної відповідальності, назву і адресу Страховика іншої сторони, якщо такий поліс існує.
7. Надати Страховику документи, необхідні для засвідчення страхового випадку та визначення розміру збитку,та прийняти усі необхідні заходи для реалізації Страховиком права регресної вимоги до осіб, винних у заподіянні збитку.