|
|
Добровільне медичне страхування (ДМС)
Переваги страхування в Міжрегіональному медичному управлінні НФСК «Добробут»
-
Власний цілодобовий контакт-центр до послуг Клієнтів
-
Постійний консультативний супровід довіреним лікарем-координатором
-
Отримання цілодобової медичної допомоги в будь-якій точці України
-
Високопрофесійне медичне обслуговування
-
Чітке дотримання принципів медичної етики та лікарської таємниці
-
Унікальні цінові пропозиції прикріплення Клієнтів СК «Добробут» до Медичної мережі «Добробут»
www.med.dobrobut.com
-
СК «Добробут» та Медична мережа «Добробут» входять до однієї
Корпорації «UBG»
-
Доставка медикаментів додому або в офіс
-
Виїзд лікаря додому або в офіс
-
Отримання допомоги в оформленні лікарняного листа, довідок для дитини
Ми пропонуємо на Ваш вибір наступні базові програми добровільного медичного страхування «Стандарт», «Комфорт», «VIP», що відрізняються за класом лікувально-профілактичних закладів. До даних програм в межах базових лімітів входять:
Амбулаторно-поліклінічна допомога
передбачає надання повного спектру амбулаторних послуг
в умовах поліклінік
, амбулаторій, а саме:
-
консультації та інші професіональні послуги, в тому числі вузькопрофільної спеціалізації;
-
проведення лабораторних досліджень (клінічних, біохімічних, в тому числі гормональних, мікробіологічних, імунологічних, гістологічних, цитологічних, крім діагностики захворювань ЗПСШ, якщо інше не зазначене в договорі страхування) та інструментальних методів дослідження (ендоскопічних маніпуляцій, функціональної діагностики, ультразвукових досліджень, рентгенологічних, комп'ютерної томографії, ядерно-магнітно резонансної томографії, ангіографії, радіоізотопних діагностичних досліджень;
-
проведення лікувальних заходів та маніпуляцій (при гострому чи загостренні хронічного захворювання), в тому числі фізіотерапевтичних; медичну допомогу вдома (при необхідності за станом здоров'я здійснюється виклик додому терапевта або лікаря загальної практики);
-
проведення реабілітаційних заходів;
-
оформлення лікарняних листків та довідок (крім довідок до басейну).
Стаціонарна допомога
передбачає собою медичну допомогу
в умовах стаціонару
, при наявності показань, що вимагають екстреної стаціонарної допомоги, а саме:
-
екстрену госпіталізацію;
-
проведення терапевтичного і хірургічного лікування, у тому числі оперативного;
-
консультативне-діагностичне забезпечення, у тому числі консультації лікарів вузькопрофільної спеціалізації, лабораторні, функціональні, інструментальні методи діагностики;
-
проведення лікувальних заходів і маніпуляцій;
-
забезпечення необхідними медикаментами та медичними засобами (згідно договору страхування), оформлення лікарняного листка;
Невідкладна медична допомога
передбачає собою надання екстреної і
невідкладної медичної допомоги
, а саме:
-
виклик бригади невідкладної допомоги ;
-
експрес-діагностику і невідкладну допомогу на догоспітальному етапі;
-
повне медикаментозне забезпечення курсу невідкладної допомоги ;
-
транспортування до медичного закладу при гострому стані для госпіталізації.
|
Заказать просчет и получить полис:
|
|
ЧЕРКУН
Тетяна
Отдел Страхования
Страховой Агент
mail:
[email protected]
Тел:
(044) 253-88-33
Моб:
(067) 350-88-33 (обратный звонок)
|
|
|
|
|
Вопросы и ответы по теме
-
Що робити при ДТП?
ДІЇ У РАЗІ НАСТАННЯ СТРАХОВОГО ВИПАДКУ
1. Негайно, як тільки йому стане відомо, але не пізніше 48 годин (за винятком вихідних та святкових днів) з моменту настання страхового випадку (а у випадку незаконного заволодіння транспортного засобу Страхувальника – протягом 24 годин), сповістити Страховика телефаксом або телефонограмою про настання страхового випадку з подальшим письмовим підтвердженням (цілодобовий тел.: 0 800 21 50 50).
2 Негайно вжити усіх необхідних заходів для порятунку і збереження застрахованого майна, попередження та зменшення збитків, усунення чинників, які сприяють збільшенню розміру збитків.
3. Негайно сповістити відповідні державні органи (МВС, ДАI, МНС, медичні заклади та інші), а на території інших держав – відповідні офіційні органи цих держав та здійснити усі інші необхідні процедури, передбачені чинними законодавством.
4. У разі первинного надання заяви шляхом телефонного повідомлення, факсимільним зв’язком або електронною поштою, письмовий оригінал заяви повинен бути наданий Страховику не пізніше 3 (трьох) робочих днів із дня настання події.
5. В пошкодженому майні не робити ніяких змін без попереднього огляду представником Страховика.
6. В разі зіткнення з іншим транспортним засобом Страхувальник, повинен записати дані транспортного засобу, особи, що керує цим транспортом, а також номер поліса страхування цивільної відповідальності, назву і адресу Страховика іншої сторони, якщо такий поліс існує.
7. Надати Страховику документи, необхідні для засвідчення страхового випадку та визначення розміру збитку,та прийняти усі необхідні заходи для реалізації Страховиком права регресної вимоги до осіб, винних у заподіянні збитку.
|